6.1.10

Avslutning

Det har vært ett spennende fordypningsprosjekt, som har gitt meg god innsikt i både forfatter og Sigurd Bratlie som person. Jeg har funnet ut mye mer om hvordan hendelsen i boka virkelig skjedde, og hvordan det var for de som ble fengslet, og for de som jobbet med å få dem fri.
Mitt personlige mål før jeg startet med oppgaven var å bli bedre kjent med nettopp denne personen. Jeg er selv med i samme menighet som han var med i; Smiths Venner. På grunn av at jeg hele tiden har hørt om han som grunnlegger for vår menighet, men aldri lest boka, var jeg svært interessert i å bli bedre kjent med han. Dette føler jeg at jeg har klart, og jeg føler jeg har blitt mye bedre kjent med både han og forfatteren.

Det å ha analysert forfatterskapet har vært en spennende oppgave, men det har vært en enda mer spennende jobb å fordype meg i problemstillingen min.

Som avslutning på et spennende fordypningsprosjekt vil jeg si at dette forfatterskapet er svært spennende å lese, og det er å anbefale. Det kan vel sies at siden jeg er medlem av denne menighete, blir vel forfatterskapet noe mer spennende enn for en som ikke kjenner til denne menigheten. Men jeg tror likevel at  dette forfatterskapet vil være like mye spennende for en som ikke kjenner til menigheten. Det er absolutt å anbefale og ta en titt i denne boka!

1 kommentar:

  1. Det er fint å høre at du har likt å fordype deg i litteratur, og at du mener at du har lært mye av arbeidet. Bra! Jeg håper at dette fører til at du også får lyst til å lese mer i framtiden :-)

    SvarSlett

Her kan du svare på innleggene!